دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان یکی از سه سازمان برتر استان در زمینه مدیریت اسناد معرفی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در همایشی که به مناسبت روز ملی اسناد و میراث مکتوب، همزمان با روز بزرگداشت شیخ کلینی برگزار شد، سازمان های برتر استان فارس در زمینه ساماندهی اسناد اداری، معرفی شدند.

دکتر سید علیرضا دستغیب رئیس حوزه ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به اهمیت مدیریت اسناد اداری، گفت: با توجه به خدمات گسترده دانشگاه علوم پزشکی، اسناد اداری، پزشکی، مالی، پژوهشی و آموزشی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که با جدیت در این موضوع توانستیم طی مدت اندکی، به عنوان یکی از سازمان های برتر استان، معرفی شویم.
وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شیراز با توجه به اهمیت این موضوع از پارسال، مستندسازی اسناد را به شکل رسمی تری سازماندهی کرده و اکنون این اقدامات، به عنوان زیرمجموعه ای از حوزه ریاست دانشگاه، در واحد مدیریت اسناد، در حال انجام است.
 
دکتر سید علیرضا دستغیب اسناد پزشکی و بیمارستانی را از جمله ویژگی های متفاوت کار مدیریت اسناد در مجموعه دانشگاه های علوم پزشکی عنوان کرد.
 
کارشناس مسئول واحد اسناد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: از سال گذشته، واحد مدیریت اسناد به شکل رسمی در این دانشگاه، کار خود را آغاز کرد و طی مدت کوتاهی با ساماندهی اسناد، در کنار گستردگی مجموعه دانشگاه، توانست به رتبه برتر استان دست یابد.
پرویز آقابیگی افزود: در این زمینه، امحاء به موقع اسناد با توجه به عمر مشخص آن ها و ارزشیابی برای آرشیو صحیح اسناد، جزو مواردی است که اهمیت دارد.

وی با اشاره به برگزاری همایش روز ملی اسناد و میراث مکتوب در استان، اظهار کرد: در این همایش، همه کارشناسان اسناد ادارات، سازمان ها و ارگان های استان گرد هم آمده و ضمن ارزیابی فعالیت های یک ساله 86 دستگاه استان، از برگزیدگان تقدیر شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار