نشست ادبی "من شاعرم" چهارشنبه های هر هفته از سوی دفتر تخصصی سالمند سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان در حال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، نشست های هفتگی کانون ادبی "من شاعرم" با حضور استاد "مصطفی هادوی" متخلص به شهیر و "زهره خبوشانی" متخلص به شقایق از شعرای معاصر برگزار ‏می شود.‏

شعرخوانی اعضای کانون ادبی باغ تجربه و رفع اشکال از سوی اساتید حاضر در برنامه و همچنین ‏مشاعره با یکدیگر از جمله برنامه های این نشست است.‏

کانون ادبی "من شاعرم" با هف تقویت حافظه و ذهن سالمندان، تقویت مطالعه، احیای ادبیات سنتی و اصیل ایرانی، ارتقای مهارت های روانی و اجتماعی و ... از سوی دفترتخصصی سالمند سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان(خانه تجربه) برنامه ریزی شده است.
این برنامه چهارشنبه های هر هفته از ساعت 8:30 تا 10:30 صبح در محل باغ تجربه برگزار می شود که شهروندان ارشد شهر اصفهان و دیگر علاقه مندان می توانند به محل باغ تجربه واقع در باغ ‏غدیر، جنب پارکینگ شماره پنج مراجعه کنند.

همچنین تور سیاحتی باغ گلها ویژه شهروندان ارشد شهر روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه از ساعت 7:30 تا 11 از سوی دفتر تخصصی سالمند برگزار می شود که شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر از این برنامه می توانند با شماره 32670289 تماس حاصل نمایند.

 

 

 

انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار