کوروش تهامی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

تلاش کردم در «رگ خواب» کوروش تهامی دیگری باشم/ نعمت‌الله آدم باهوشی است

کوروش تهامی از نقش‌آفرینی خود در فیلم «رگ خواب» گفت.

کوروش تهامی، بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به دلایل دیده شدن شکل جدید توانایی‌اش در فیلم سینمایی «رگ خواب» اشاره کرد و اظهار داشت: به هر حال این موضوع به نگاه و ذکاوت حمید نعمت‌الله در انتخابی که انجام داد، برمی‌گردد و به هر حال ما در این کار دنباله‌روی خواسته‌های وی بودیم.

وی افزود: همه ما به عنوان بازیگر تلاش می‌کنیم که در مقاطع مختلف کارها و تلاش‌هایی را برای نشان دادن پتانسیل و ظرفیت خود انجام دهیم ولی به نظر می‌رسد که تعدادی افراد دوست دارند در برخی از مواقع بعضی از آدم‌ها را عمدا نبینند.

وی اضافه کرد: به عنوان مثال سال 82 در فیلم «به رنگ ارغوان» با کارگردانی حاتمی‌کیا بازی کردم و آن فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر سال 1388 اکران شد و در سال 89 هم اکران عمومی گرفت. به هر صورت من در سال 88 در جشنواره کاندید نقش مکمل شدم ولی برایم جالب بود که هیچ فردی به این نکته اشاره نکرد که کوروش تهامی برای نقشی که شش سال قبل بازی کرده، کاندید شده؟ و شاید این امر به این برمی‌گردد که من تا به امروز آدم پرهیاهویی نبودم و اطراف خودم را خیلی شلوغ نکردم، الان فکر می‌کنم که انگار در برخی از موارد اشتباه کردم زیرا به نظر می‌رسد که لازم است در کشوری چون کشور ما در برخی از مواقع از این هیاهوها داشته باشیم و برای خودمان حاشیه درست کنیم تا بیشتر از آن مقداری که کار می‌کنیم دیده شویم.

این بازیگر تصریح کرد: در هر صورت فیلم سینمایی «رگ خواب» تجربه بسیار متفاوتی بود و من پیش از آن هم کارهای خوبی در «به رنگ ارغوان»، «زیر تیغ»، «تبریز در مه»، «برف روی شیروانی داغ» و «شبانه» داشتم، اما برخی از آنها در زمان خودشان اکران نشدند و با چند سال تأخیر به نمایش درآمدند و شاید یکی از دلایلی که نقش‌هایی که دوست دارم کمتر به من پیشنهاد شد، این بود که کارهای سینمایی‌ام در زمان خودشان اکران نشدند و زمانی هم که به نمایش گذاشته شدند به راحتی از کنارشان گذشتند.

تهامی خاطرنشان کرد: در هر صورت من تمام تلاشم را در فیلم «رگ خواب» کردم که در خدمت کار باشم و دلم می‌خواست مخاطب در این فیلم یک کوروش تهامی متفاوت را ببیند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار