سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: طبیعی است که پرسپولیس برای تقویت خود نیاز به جذب بازیکنان خارجی دارد اما در ابتدا باید بدهی هایش را پرداخت کند.

درخشان: پرسپولیس بدهی هایش را پراخت کند، سپس بازیکن خارجی بگیردحمید درخشان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس تهران اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد اما برای راهیابی به مراحل بالاتر این رقابت ها نیاز به جذب بازیکنان باکیفیت دارد. از طرفی هواداران پرسولیس انتظار دارند این تیم در لیگ هفدهم قهرمانی خود را تکرار کند و برهمین اساس باید نسبت به سال گذشته تقویت شود.

وی درمورد مشکلات پرسپولیس  برای جذب بازیکنان خارجی گفت: بازیکنان خارجی صاحب سبک به افزایش سطح کیفی فوتبال ایران کمک می کنند و پرسولیس هم قصد دارد برای بستن تیمی قدرتمند از این بازیکنان استفاده کند. با این وجود بهتر است مسئولان باشگاه پرسپولیس ابتدا به فکر پرداخت بدهی های خود باشند و سپس سراغ جذب نفرات خارجی بروند.

درخشان درباره پول های بلوکه شده فوتبال ایران در فیفا تصریح کرد: در زمانی که سرمربی پرسپولیس بودم با این مشکل مواجه شدم و باشگاه به دلیل بلوکه شدن حساب خود نتوانست بدهی تیم قطری را پرداخت کند که البته با تلاش های رئیس جمهور این مشکل برطرف شد. فوتبال ایران درآمد خاصی ندارد و اگر این پول ها رفع تعلیق نشود، مشکلات تیم های باشگاهی و ملی ما افزایش می یابد. امیدوارم با تلاش مسئولان مشکل پول های بلوکه شده ایران در فیفا حل شود.

سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره پیوند ورزش حرفه ای و ورزش کارگری گفت: تفاوت خاصی بین ورزش حرفه ای و ورزش کارگری وجود ندارد و اینکه کارگران ورزشکار با در جهت توسعه اقتصادی و بالارفتن پرچم کشورمان تلاش می کنند، جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۴:۲۹ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
به علت اینکه دولت نمی تواند ،پول بازیکنان خارجی را بپردازند .
بازیکن خارجی نمی خواهد
حقوق ماهیانه بازیکنان ماهیانه یک ملیون ۲۰۰ هزار تومان می باشد
آخرین اخبار