رئیس مرکز بهداشت ملایر گفت: اطلاعات 76 درصد جمعیت شهرستان ملایر که شامل 228 هزار نفر است در سامانه سیب ثبت شده است.

ثبت اطلاعات 76 درصد جمعیت شهرستان ملایر در سامانه سیب

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ دکتر نیکو امجدی با اشاره به ثبت 76 درصد جمعیت شهرستان ملایر در سامانه سیب گفت: این طرح از اردیبهشت 95 آغاز شده و در ابتدای کار 130 هزار نفر از جمعیت شهرستان که در سامانه شهاب پرونده داشتند وارد سامانه سیب شدند.

وی افزود: با کمک رابطان و بهورزان اکنون بیش از 228 هزار نفر از جمعیت شهرستان ملایر در این سامانه ثبت شده اند .

رئیس مرکز بهداشت ملایربیان کرد: از تعداد آمار ثبت شده در سامانه سیب 107 هزار و 800 نفر جمعیت روستایی، 101 هزار و 700 نفر روستایی و 18 هزار و 400 نفر جمعیت روستایی است.

دکتر امجدی اظهار داشت:در راستای بهتر اجرا شدن این طرح 10 جلسه آموزش گروهی برگزار شده و به 190 نفر از بهورزان و پرسنل آموزش فردی داده شده است.

وی گفت: خرید 177 سیستم در سال 95 و ایجاد شبکه و کابل کشی در 17 مرکز خدمات جامع سلامت و 7 پایگاه سلامت از دیگر اقدامات در راستای این طرح بوده است.

وی در ادامه گفت: از بین 20 مرکز برتر استان 11 مرکز برتر مربوط به شبکه بهداشت و درمان شهرستان ملایر است و پایگاه سلامت ازناو رتبه اول استان در ثبت خدمات را داراست.

رئیس مرکز بهداشت ملایر عنوان کرد: از بین 20 کاربر برتر استان نیز 10 کاربر برتر مربوط به شبکه بهداشت و درمان ملایر است و آقای رستمی از پایگاه آق گل رتبه برتر استان را کسب کرده است.

وی گفت: شهرستان ملایر با ثبت بیش از 140 هزار خدمت موفق به کسب رتبه برتر ثبت خدمات در استان همدان شده است.

دکتر امجدی با اشاره به فعال بودن 51 خانه بهداشت در شهرستان در ثبت خدمات خاطر نشان کرد: 24 مرکز بهداشتی درمانی و 21 مرکز خدمات جامع سلامت و ثبت اطلاعات در سامانه سیب مشغول هستند.

انتهای پیام/ ش

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.