وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی دکتر محمدرضا پور محمدی رییس دانشگاه تبریز را به عنوان رییس شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان آذربایجان شرقی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛متن حکم دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خطاب به دکتر محمدرضا پور محمدی: پیرو انعقاد تفاهم نامه همکاری میان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ،وزارت کشور، سازمان برنامه و بودجه و مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری در خصوص تشکیل” شبکه ملی جامعه و دانشگاه” به موجب این حکم، جنابعالی به مدت دو سال به عنوان رییس"شبکه ملی جامعه و دانشگاه"در استان آذربایجان شرقی منصوب می شوید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و با همکاری نخبگان و خبرگان استانی در تحقق اهداف شبکه به ویژه ایفای نقش مسئولیت اجتماعی دانشگاه موفق و موید باشید.
 
خاطر نشان می شود: "شبکه جامعه و دانشگاه"، اخیرا از سوی وزارت علوم به استان ها ابلاغ شده و در واقع این شبکه فرصتی برای ایفای رسالت اجتماعی دانشگاه به عنوان کانون تفکر و دانشجویان به عنوان قشر جوان و نخبه در جامعه بوده و از برنامه هایی است که با نگاه به بیرون تلاش دارد تا دانشگاه و دانشجویان به کارهای اجتماعی ورود نموده و موجب پویش اجتماعی در کشور شوند.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار