مشارکت مردم استان کرمان در پرداخت صدقات طی پارسال بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،حمید کریمیان زاده، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان با بیان اینکه کمیته امداد یک‌ نهاد مردمی است و فعالیت‌های آن بر پایه و اساس مردم شکل می‌گیرد، گفت: افزایش مشارکت و حضور مردم در فعالیت‌های کمیته امداد موجب کارآمدی و اثربخشی بیشتر خدمات این نهاد و توانمندکردن محرومان و اقشار آسیب پذیر می‌شود.
وی با بیان اینکه بسترهای لازم برای مشارکت خیران در برنامه‌های این نهاد فراهم است و یکی از طرح‌هایی که در این زمینه اجرا می‌شود طرح جمع‌آوری صدقات است، افزود: صدقات جمع آوری شده در استان طی پارسال در زمینه های مختلف از جمله اشتغال، جهیزیه، درمان، تحصیل و مسکن محرومان و مددجویان هزینه شده است.
کریمیان زاده با بیان اینکه ۳۷۰ هزار و ۹۴۳ مشترک صندوق صدقات با کمیته امداد استان همکاری دارند و این تعداد مشترک با پرداخت صدقات و کمک های خیرخواهانه یاریگر کمیته امداد در کمک به محرومان و اقشارآسیب پذیر هستند، خاطرنشان کرد: مشارکت مردم استان در پرداخت صدقات طی پارسال بیش از ۱۲ میلیارد و ۵۰۸ میلیون تومان بوده است.
وی تصریح کرد: طرح صدقات باهدف ترویج سنت های حسنه انفاق، احسان و نیکوکاری و بهره‌‌ گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به نیازمندان اجرا می‌شود.
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان به روش‌های نوین کمک به نیازمندان و پرداخت صدقات اشاره کرد و گفت: این روش‌ها باهدف تسهیل و تسریع در پرداخت کمک های مردمی و همچنین کاهش هزینه‌های اضافی ایجاد شده است.
گفتنی است: بر این اساس مردم خیر و نیکوکار استان کرمان می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره‌گیری *۸۸۷۷*۰۳۴# صدقات خود را به منظور کمک به نیازمندان واقعی جامعه پرداخت کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار