مدیر کل ثبت احوال استان کرمان با اشاره به اینکه صدور شناسنامه یک روزه انجام می شود، گفت: تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به مردم توسط ثبت احوال کرمان اندیشیده شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، حسین زین الصالحین ، مدیر کل اداره ثبت احوال استان کرمان با بیان اینکه شناسنامه افراد با توجه به در پیش بودن انتخابات ظرف 24 ساعت دراستان کرمان تعویض و تحویل متقاضیان داده می شود، افزود: چنانچه شناسنامه ای مفقود با مستهلک شده و به تعویض و صدور مجدد آن نیاز باشد افراد می توانند به ادارات ثبت احوال استان و شهرستان ها برای درخواست شناسنامه مراجعه کنند.
وی با اشاره به اینکه افراد در این ایام نیاز نیست به پیشخوانهای دولت برای صدور شناسنامه مراجعه کنند، تصریح کرد: ادارات ثبت احوال علاوه بر شهرستانهای استان حتی درروز جمعه که تعطیل است ارائه خدمت می دهد.
زین الصالحین خاطر نشان کرد: افرادی که کد ملی خود را به علت مفغودی کارت فراموش کرده اند و یا هنوز از شماره کد ملی خود رابه علت دریافت نکردن کارت ملی اطلاع ندارند با مراجعه به ادارات حتی در روز انتخابات هم می توانند شماره کد ملی خود را از همکاران دریافت کنند.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.