دبيركل جنبش نُجَباء در عراق از سکوت جامعه جهانی در قبال جنایات رژیم وهابی سعودی علیه مردم منطقه شیعه‌نشین عوامیه عربستان به شدت انتقاد کرد.

جنبش نجبای عراق: مقاومت مردم عوامیه در برابر رژیم سعودی، نظیر مقاومت در قبال اسرائیل استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، دبيركل جنبش مقاومت اسلامي نُجَباء در عراق، مقاومت اهالی منطقه عواميه در شرق عربستان را از جنس مقاومت مردم فلسطین در نوار غزه توصیف و بر شباهت تروریستی دو رژيم سعودی و صهيونيستی تاکید کرد.

شیخ "اكرم الكعبی" در سخنانی، آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی را مثلث شرارت و در صدر استکبار جهانی دانست و از تمام آزادگان جهان و مخالفان ظلم و استکبار خواست تا در برابر اقدامات تروریستی رژیم سعودی در منطقه عوامیه موضع‌گیری شرافتمندانه ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اجازه ندادن برای پایمال شدن خون مطهر اهالی بی‌گناه شهر شیعه‌نشین عوامیه گفت که مقاومت اهالی این شهر در برابر رژیم وهابی سعودی، نظیر مقاومت اهالی غزه و جنوب لبنان در برابر رژیم صهیونیستی است.

كعبی با اشاره به ویران شدن خانه‌های مردم عوامیه به دست رژیم سعودی و شهید شدن کودکان این شهر، از سکوت جامعه جهانی در قبال ظلم و ستم به شیعیان در عربستان انتقاد کرد و گفت: جنایت‌های رژیم سعودی در سایه سکوت نهادهای بین‌المللی و سازمان‌های حقوق بشری صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد که باید پاسخی مستحکم به رژیم سعودی برای جلوگیری از جنایاتش علیه شیعیان شد.

شهر عوامیه در روزهای اخیر شاهد یورش نیروهای رژیم سعودی بوده است که در جریان آن تعدادی از اهالی این شهر شهید و زخمی شده‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار