فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف نزدیک به ۷۰۰ کیلوگرم هروئین در سیستان و بلوچستان/10 قاچاقچی دستگیر شدند

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از اجرای عملیات موفقیت‌آمیز ماموران پایگاه دریابانی چابهار و کشف نزدیک به ۷۰۰ کیلوگرم هروئین و ۱۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در سواحل مکران خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی سیستان و بلوچستان، سردار سعید کمیلی فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: دریابانان غیور پایگاه دریابانی چابهار در یک عملیات موفقیت‌آمیز با اشرافیت اطلاعاتی توانستند نقشه شوم قاچاقچیان برای انتقال مواد مخدر از مبدا بندرعباس به مقصد کشور اردن به وسیله 2 فروند قایق و کشتی را خنثی کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان بیان کرد: دریابانان پس از آگاهی از قصد قاچاقچیان برای جا به جایی محموله مواد مخدر، بلافاصله همه مسیرهای احتمالی دریایی را در کنترل خود در آورده و با بهره‌گیری از تجهیزات الکترواپتیکی، موفق شدند شناورهای قاچاقچیان را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: مامورین در این عملیات موفق شدند ضمن توقیف 2 فروند شناور، 685 کیلو و 5 گرم هروئین و 150 هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و 10 قاچاقچی را دستگیر کنند. برابر اعلام کارشناسان، ارزش ریالی محموله سوخت قاچاق، حدود یک میلیارد و 500 میلیون ریال برآورده شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.