نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با کارشناسان حوزه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با کارشناسان حوزه فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه جلسه ای با موضوع بررسی مشکلات و مسائل این حوزه برگزار کرد.

امروز یکشنبه (٢٤ اردیبهشت) جلسه ای با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، معاون و کارشناسان حوزه فرهنگی این اداره کل با موضوع بررسی مشکلات این حوزه برگزار شد.
  هر کدام از کارکنان مشکلات خود را از جمله؛ وضعیت اتوماسیون، کمبود کامپیوتر و وسایل اداری، کمی حجم اینترنت و...را مطرح نمودند.
پیمان جسری، معاونت فرهنگی و مطبوعات اداره کل با توجه به گستردگی حوزه فرهنگی اظهار داشت: از آنجا که حوزه فرهنگی مسئولیت صدور مجوز کتاب ،کتابفروشی، نمایشگاه کتاب، رونمایی از کتاب، نقد کتاب، خرید کتاب، نشریات، رسیدگی به امور اهل قلم، ناشرین، نویسندگان و...را بر عهده دارد بایستی توجه ویژه ای به وضعیت این حوزه شود، تا بتوانیم بهتر و سریع تر پاسخگوی ارباب رجوع خود باشیم.
رحیم جعفری، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در خصوص وضعیت و مشکلات حال حاضر این اداره کل بیان داشت: از آنجا که سالها در اداره ارشاد خدمت نموده ام با تمام این مشکلات و کمبودها دست و پنجه نرم کرده ام و خوب میدانم شرایط رفاهی برای کارکنان مهیا نیست اما ما باید با توجه به شعار مقام معظم رهبری، اقتصاد مقاومتی را پیشه سازیم و بتوانیم فعلا با این امکانات وظیفه خود را به نحو احسن به انجام برسانیم.
وی در پایان جلسه با تاکید بر لزوم همدلی و همکاری بیشتر کارکنان گفت: در فضای صمیمی و شفاف مشکلات کمرنگ تر می شود و من به همت و زحمات شما ایمان دارم، همچنان که تاکنون با همه مسائل خدمتگزار مردم به خصوص هنرمندان و فرهنگ دوستان این شهر بوده اید.
در پایان این جلسه؛ معاونت فرهنگی و مطبوعات و رئیس اداره فرهنگی پیشنهادات و برنامه های سال جاری خود را ارائه دادند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.