هنرجویان خوزستانی در چهاردهمین دوره مسابقات علمی - عملی شاخه فنی و حرفه‌ای کشور موفق به کسب 2 مقام اول این رقابت ها شوند.

دانش‌آموزان خوزستانی بر سکوی اول مسابقات فنی و حرفه‌ای کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ جمشید کمایی، معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: مرحله نهایی چهاردهمین دوره مسابقات علمی - عملی هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کشاورزی کشور، چهارشنبه (نوزدهم اردیبهشت‌ماه) بین هنرجویان برتر 36 رشته به میزبانی استان مرکزی در شهرستان اراک برگزار شد.

وی افزود: در این رقابت‌ها عباس نیسی از هنرستان پوریای ولی ناحیه یک اهواز در رشته تربیت‌بدنی و مهرداد نوروزی از هنرستان شهید باهنر شوشتر در رشته ماشین‌های کشاورزی موفق به کسب رتبه اول کشوری شدند.

کمایی با اشاره به دیگر نفرات برتر این مسابقات علمی، اظهار داشت: همچنین سیدمحمد موسوی از هنرستان شیمیایی رازی ناحیه یک اهواز رتبه چهارم و زینب ضویفی از هنرستان حضرت زهرا (س) ناحیه 2 اهواز در رشته مدیریت خانواده و سعید خادمی از هنرستان زکریای رازی بندر امام خمینی (ره) نیز در رشته ناوبری رتبه پنجم را کسب کردند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.