باشگاه تراکتورسازی موفق شد با پرداخت مطالبات خارجی های سابق 2 پرونده حقوقی خود در فیفا را ببندد.

خلاص شدن تراکتورسازی از دو پرونده حقوقی در فیفابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تراکتورسازان پرونده های حقوقی زیادی در فیفا دارند و همین امر باعث شد که آنها از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شوند. 

مسئولان باشگاه تراکتورسازی بعد از محرومیت نقل و انتقالاتی دست به کار شدند و با شاکیان خود به توافق رسیدند که به صورت قسط بندی مطالبات مربیان و بازیکنان سابق را پرداخت کنند. 

براین اساس آنها چند روز گذشته آخرین قسط طلب تونی اولیویرا و ژائو ویلا را پرداخت کردند تا 2 پرونده حقوقی خود را در فیفا ببندند. 

باشگاه تراکتورسازی پیش از این موفق شده بود پرونده فلاویو لوپز را در فیفا ببندد و به دنبال تهیه بودجه است تا بدهی های دیگر خارجی ها را تسویه حساب کند. 

روزبه وثوق احمدی مسئول کمیته وضعیت بازیکنان خارجی درباره این مطلب گفت: در حال حاضر تراکتورسازی طی توافقات صورت گرفته با شاکیان خود توانسته چند پرونده حقوقی را در فیفا ببندد و اکنون هم با پرداخت کامل اقساط طلب تونی اولیویرا و ژائو ویلا توانسته دو پرونده حقوقی در فیفا ببندد. 

وی در ادامه عنوان کرد: تراکتورسازی از 2 پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده است که یکی از محرومیت ها را سپری کرده است و در فصل آینده هم باید دومین محرومیتش را بگذراند. به هر حال فیفا هنوز محرومیت تراکتورسازی را تعلیق نکرده است و همچنان اصرار به ممنوعیت تراکتورسازی از نقل و انتقالات دارد. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان خارجی در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه تراکتورسازی باید برای رفع مشکل محرومیتی خود پرونده های حقوقی خود را ببندد تا شاید فیفا به این تیم اجازه جذب بازیکن بدهد. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار