ثبت نام متقاضیان حج تمتع در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور از امروز آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛دلپاک مدیر حج و زیارت استان مرکزی گفت: آن دسته از متقاضیانی که اولویت ثبت نام آنها تا 31  شهریور 85 بوده و ودیعه گذاری خود را تا مبلغ  10 میلیون تومان  تکمیل کرده اند از امروز به مدت 5 روز می توانند با مراجعه به مدیران کاروان های این استان نسبت به ثبت نام افدام کنند.
 
دلپاک افزود:  متقاضیانی هم که اولویت ثبت نام آنها تا 30 آبان 85 است از 30 اردیبهشت می توانند با مراجعه به مدیران کاروان ها  و در صورت خالی بودن ظرفیت کاروان برای  ثبت نام  اقدام کنند.
 
وی اضافه کرد: برای حج تمتع استان امسال استان مرکزی10 کاروان اختصاص یافته که از این تعداد 7 کاروان به شهرستان اراک، یک کاروان برای خمین، یک کاروان برای ساوه و یک کاروان هم بصورت مشترک برای محلات و دلیجان در نظر گرفته شده است که از این 10کاروان، 4 کاروان مدینه قبل و 6  کاروان هم مدینه بعد می باشد.
 
مدیر حج و زیارت استان مرکزی ادامه داد : حداقل هزینه کاروان های حج تمتع استان مرکزی 12 میلیون و 100 هزار تومان و حداکثر هزینه 14 میلیون و 70 هزار تومان است که با پیگیرهای انجام شده و مساعدت بانک ملی مبلغ یک میلیون و 200 هزار تومان تخفیف صورت گرفته است.
 
 اعزام کاروان های حج تمتع از اوایل مرداد ماه در کشور آغاز می شود.
 
انتهای پیام /ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.