کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب سیستان و بلوچستان تفاهم نامه فعالیت امضا کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام مهدی پودینه سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد سیستان و بلوچستان به منظور گردهمایی مسئولین کانون های فرهنگی و هنری، انعقاد تفاهم نامه فعالیت با کانون های فرهنگی و هنری و طرح اوقات فراغت و بازدید از کانون های فرهنگی و هنری سفر به جنوب استان داشتند.
 
سفر سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان با برگزاری گردهمایی در مسجد توحیدیه اهل تسنن خاش و انعقاد تفاهم نامه آغاز شد.
 
همچنین در ادامه سفر به جنوب حجت الاسلام پودینه در گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد نیکشهر سخنرانی کرد و برای آنان طرح اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد را تشریح کرد.
 
بازدید از کانون مسجد علی ابن ابیطالب از دیگر برنامه های سفر سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد به نیکشهر بود.
 
در ادامه سفر سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به جنوب استان، حجت الاسلام پودینه در گردهمایی کانون های فرهنگی و هنری چابهار و دلگان حضور یافت.
 
گفتنی است : در جریان سفر کاری سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به جنوب استان بیش از 300 جلد کتاب با عنوان (رهنامه آسمانی ها) پیرامون فعالیت های غنی سازی اوقات فراغت کانون های فرهنگی و هنری مساجد توزیع شد.
 
انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار