اردبیل؛

قالیباف دوشنبه به اردبیل سفر می‌کند

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: در ادامه سلسله برنامه‌های تبلیغاتی در استان ها محمد باقر قالیباف روز دوشنبه به اردبیل سفر می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام یوسف‌‌پور آذر رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: گفت: دکتر قالیباف بیست‌وپنجم اردیبهشت ماه ساعت 16 در مسجد سرچشمه اردبیل دیداری مردمی با ملت شریف این استان خواهد داشت که برنامه‌ریزی شده تا این کاندیدا در این دیدار برخی مسائل ناگفته روز دنیا را برای اردبیلیها تشریح کند.

وی با اشاره به آغاز برنامه‌های اقتصادی دکتر قالیباف از سال 92 افزود: این کاندیدا از سال 92 با تیم 76 نفری اقتصادی خود به صورت رسمی مطالعه کلانی بر محور اقتصاد داشته است که همین امر می‌تواند مبین موفقیت این فرد در صورت انتخاب در دولت دوازدهم باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل گفت: تمامی برنامه‌های دکتر قالیباف از زمان آغاز فعالیت در دولت به صورت روزشمار طراحی خواهد شد و ما اگر هم قولی به مردم می‌دهیم حتم بدانید که همه این برنامه‌ و دورنماها از پیش بررسی و کارشناسی شده خواهد بود.

یوسف‌پورآذر با تاکید بر قطعیت راه‌اندازی سامانه کارانه و اتمام موفقیت‌آمیز این طرح در دولت دوازدهم توسط قالیباف افزود: اگر این نامزد دوره دوازدهم ریاست جمهوری گفته که 5 میلیون شغل ایجاد می‌کنم من می‌توانم به صراحت برند بودن حرفهای ایشان را تایید کنم که لازم به ذکر بوده که راه‌اندازی و مدیریت این سامانه جزو اولویتهای برنامه ششم توسعه است.

وی ادامه داد: اگر دکتر قالیباف برنده انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری باشد از روزهای نخستین به ایجاد سامانه کارانه مشغول خواهد شد که در صورت تحقق این اقدام در میان کشورهای اروپایی یک کار بسیار شگفتی خواهد بود و در برنامه داریم تا زمان معرفی بیکاران به مرکز و واحدهای خاصی ماهانه مبلغ 250 هزار تومان را به حساب ثبت‌نام کنندگان واریز کنیم.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل اظهار کرد: اگر جناب روحانی در شهر همدان ایجاد یک میلیون شغل را وعده داد و به آن عمل نکرد الان نمی‌تواند مدعی باشد که حرفهای سایر کاندیداها نیز پوچ و مهمل است در واقع فردی که به گفته‌های خود عمل نکند مملکت را متحمل فشارهای زیادی کرده و مردم را تحت شرایط سنگینی قرار می‌دهد.

یوسف‌پورآذر با اشاره به ارزش کم یارانه‌های واریز شده به حساب مردم کشور گفت: یارانه 45 هزار تومانی 4 سال پیش در حال‌حاضر برای مردم ارزش و منفعتی ندارد و اگر بخواهیم الان به صورت دقیق با لحاظ میانگین تورم حساب کنیم سهم تک تک مردم از یارانه باید حداقل 150 هزار تومان می‌بود.

وی سفر قالیباف در 25 اردیبهشت به اردبیل را خبر داد و تصریح کرد: طبق برنامه از پیش تعیین شده در ادامه روند سلسله برنامه‌های تبلیغاتی استانی دکتر قالیباف روز دوشنبه ساعت 16 به احتمال زیاد در مسجد سرچشمه اردبیل با مردم غیور این استان دیداری داشته و به گفته خود وی یک سری مسائل ناگفته را نیز در اردبیل برای مردم این استان تشریح خواهد کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان اردبیل با اشاره به مهمان‌نوازی و خونگرمی مردم استان اردبیل از آنها خواست تا همچون دوره‌های قبلی استقبال باشکوهی از این کاندیدای عمل‌گرا در محل تعیین شده داشته باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار