مدیر امور آب و فاضلاب ریگان گفت: بیشترین ذخیره آبی استان مربوط به ریگان است.

بیشترین ذخیره آبی استان مربوط به شهرستان ریگان به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حسین پیدایش مدیر امور اب و فاضلاب شهرستان ریگان گفت: در شهرستان ریگان به ازا هر مشترک 1300 لیتر آب  روزانه ذخیره داریم که این قبلا 200لیتر بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به کویری بودن شهرستان ریگان مردم در زمینه اب صرفه جویی می کنند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان ریگان بیان داشت: با راه اندازی امور اب وفاضلاب شهرستان ریگان شاهد خدمات بهتری به شهروندان هستیم و در کمتر از دوماه امیدواریم که مخزن 5هزار متر مکعبی توسط مسؤلان افتتاح شود.

پیدایش گفت: با افتتاح مخزن  در چند روز آینده خط انتقال از مخزن میراباد تا مرکز شهر با لوله 400،اجرا میشود که از افت فشار در خیابان  بسیج و رحمت آباد حل میشود و از میر آباد ریگان چهار روستا ی که به مخزن ذخیره وصل نیستد در اعتبارات امسال دیده شده که جهان آباد ،شریک آباد ، شوق اباد ومحمد آباد سرحدی به مخزن ذخیره وصل واز اب میر آباد تغذیه خواهند شد  و موتور جهان آباد از مدار خارج میشود.

وی افزود: خیابان آزادگان و شهید پارسا که به مخزن ذخیره وصل نیست تا پایان برج 6 به مخزن ذخیره وصل میشود که انشاءالله با ارتقاء اداره به امور شاهد هر روز خدمات بهتری در شهرستان ریگان باشیم .

مدیر امور  آب و فاضلاب شهرستان ریگان عنوان کرد: امور اب ریگان تعداد 4630فقره انشعاب دارد که از مردم خواهشمندیم هر چه زودتر نسبت به خرید انشعاب اقدام کنندو امور اب وفاضلاب شهرستان قاطع با افراد متخلف برخورد میکند.

پیدایش خاطر نشان کرد: اکیپ انشعابات خلاف با همراه نماینده حقوقی به اداره اب معرفی میشوند افرادی که دستکاری کنتور یا سراه قبل از کنتور داشته باشند بطور جدی برخورد میشود در چند روز آینده شاهد پیمایش خانه به خانه انشعابات خلاف در دستور کار می باشد.
 
وی خاطر نشان کرد: بزودی با توجه به ارتقاء امور شاهد چند مسؤل واحد با کارشناسان فنی ،مالی ،بهره‌برداری ،و مشترکین هستیم.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار