معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کاشان، از کسب رتبه دوم کشوری در برنامه سلامت نوروزی ۹۶ با تلاش گروه مهندسی بهداشت محیط این دانشگاه در بین دانشگاه های همطراز خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید علیرضا مروجی اظهار داشت: رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تلاش های دانشگاه در این راستا تقدیر کرده است.

وی، در ادامه با اشاره به آغاز برنامه سلامت نوروزی از یکم اسفند ماه ۹۵ لغایت ۱۵فروردین ماه سال ۱۳۹۶ گفت: این برنامه به منظور تامین شرایط بهداشتی در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و مسافران نوروزی و پیشگیری از بروز اپیدمی های منتقله از آب و غذا در این ایام توسط گروه مهندسی بهداشت محیط شهرستان اجرا شد.

به گفته وی، این برنامه به صورت شبانه روزی از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۲ شب در کلیه روزهای اداری و تعطیل، رفع مشکلات و رسیدگی به شکایات مردمی سامانه ۱۹۰ و با تاکید بر افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از اماکن عمومی، افزایش نظارت و بازرسی های بهداشتی از اماکن بین راهی تحت پوشش، نمونه برداری از مواد غذایی حساس مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی و کنترل کیفی آب اشامیدنی (کلرسنجی و نمونه برداری) در اماکن عمومی و مراکز اقامتی و بین راهی انجام شد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.