دانشجویان عضو انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان طی بیانیه‌ای بر ادامه راه شهدای عرصه علم و پیگیری آرمان‌های شهدا تاکید کردند.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان با صدور بیانیه‌ای بر ادامه راه شهدای علمی تأکید کرد.

متن این بیانیه دانشجویی به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاءُ عند ربهم یرزقون
(169 آل عمران)
«و گمان مبر آنان که در راه خدا کشته شده‌اند، مردگانی هستند، بلکه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند. تنها یک روز تا دومین سالگرد شهادت شهید دانشمند "شهید علیمحمدی" مانده بود که باز هم شراره های خشم و غضب ِ خصم یکی دیگر از دانشمندان جوان کشورمان را از ما گرفت».

مصطفی احمدی روشن، جوان متفکر عرصه جهاد علمی کشورمان که علی رقم سن کم اش مدارج علمی را به سرعت سپری کرده بود و خاری در چشم دشمنی که چشم دیدن توانمندی های علمی ایران را نداشت بود.

شهید عزیز! ما دانشجویان کشور با تو، به خونی که در راه اعتلای علمی کشورمان از تو روی زمین ریخت هم قسم می‌شویم نگذاریم خونت، آرمانت و هدفت فراموش شود. شما را الگوی خود قرار خواهیم داد و مثل شما ترسی از ریخته شدن خونمان نخواهیم داشت. امام (ره) فرمودند: "بکشید مارا ملت ما بیدارتر می‌شود" به خداقسم که اینها مزدوران استکبارند که در داخل دست به چنین اقدامات وحشیانه و دردمنشانه‌ای می‌زنند و هدفشان شیرین کردن کام صهیونیست های خون خوار و اعوان و انصارشان است.

کجایند مدعیان حقوق بشر؟ چند تن از گل‌های گلستان انقلاب مان را باید به خاطر زیاده خواهی‌ها و طمع دشمنان نابکار از دست بدهیم؟ ما ترسی از شهادت نداریم "گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز" سلاح امروز جوانان ایران زمین علم و ایمان و دانش است که روز به روز پرچم عزت و استقلال ایران را برافراشته‌تر خواهد کرد.

خانواده ی عزیز و محترم شهید احمدی روشن، ضمن عرض تبریک و تسلیت به سبب شهادت این جوان برومند و توانای ایران اعلام میداریم یک آه شما کافی است تا ستون های کاخ زور و زر و تزویر را با خاک یکسان کند زینب گونه صبر پیشه کنید که همانا حق تعالی خود به صابرین بهشتش را وعده داده است و ایشان را نزد خود بزرگ می‌دارد.

برای تربیت چنین جوانی به شما میبالیم. جوانی که خار چشم دشمن بود و آن ظالمان نتوانستند شکوه و عظمت او را تاب آورند. به همسر گرانقدر این شهید نیز اعلام میداریم انشاالله فرزند برومندتان رهروی راه آن سبکبال خواهد بود و دشمن نابکار را به سزای عمل خود خواهد رساند و انتقام خون به نا حق ریخته شده ی پدرش را خواهد گرفت.

جوان عزیز شما بار سفر بربست ولی بدانید هزاران احمدی روشن‌های دیگر خواهند بود و راهی را که جوان روشنفکر شما پیمود ادامه خواهند داد و این انقلاب و این نظام را بیش از پیش سرفراز تر قبل خواهند کرد.

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه اصفهان ضمن محکومیت این حادثه تروریستی از وزارت محترم اطلاعات و ارگان های ذی ربط خواستار پیگیری سریع ابعاد این فاجعه‌ی تلخ و دردناک هستیم و به دشمنان این مرز و بوم هم که به خیال خودشان گمان می‌کنند با این گونه اقدامات فضاحت‌بار می توانند مانع پیشرفت نظام اسلامی‌مان شوند متذکر می شویم هیچ غلطی نمی توانند بکنند و ما تا آخر حافظ خون شهیدان گرانقدرمان هستیم و نخواهیم گذاشت کشورمان به دست نااهلان بیافتد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار