فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از دستگیری متهم به قاچاق کالا و کشف کولرهای گازی قاچاق به ارزش 180 میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمد ولی مرادی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این فرماندهی در پی کسب خبری مبنی بر ورود و بارگیری غیرقانونی یک محموله کالای قاچاق شامل کولرهای اسپیلت، این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر افزود: ماموران به صورت نامحسوس نحوه ورود و محل دپوی کالاها را مورد بررسي قرار دادند و در نتیجه فردی به نام م – ق را که در امر تهیه و توزیع لوازم خانگی قاچاق فعالیت داشته شناسایی کردند.

سرهنگ مرادی گفت: پس از تعیین صحت و سقم موضوع و هماهنگی قضائی، ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارد عمل شده و در بازدید صورت گرفته از انبار متهم موفق به کشف کولرهای اسپیلت قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان ضمن اشاره به تحویل کالاهای توقیفی به سازمان اموال تملیکی و معرفی متهم به اداره تعزیرات حکومتی تصریح کرد: ارزش مالی کالاي کشف شده بیش از 180 ميليون ريال تعيين شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.