تهیه کننده انیمیشن ناسورازتوقف ساخت انیمیشن سینمایی امام علی(ع) دربروجرد به‌ دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان و مشکلات مالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ داریوش دالوند گفت: بعد از آغاز اکران انیمیشن ناسور، کار ساخت فیلم انیمیشن امام علی(ع) در آریا صنعت تخیل بروجرد آغاز شد اما به‌دلیل عدم حمایت‌های لازم از سوی مسئولان، تولید و ساخت این فیلم متوقف شده است.

وی افزود: قرار بود این انیمیشن با موضوعیت جنگ صفین و ضربت خوردن امام علی(ع) تولید شود  و این انیمیشن از دوران کودکی امام علی(ع)، نوجوانی و سپس حضور در جنگ‌ها ساخته شود که مدتی بعد از شروع، کار متوقف شد.

دالوند گفت: انیمیشن فیلم سینمایی ناسور به‌عنوان چهارمین اثر سینمایی این شرکت اکران شد اما حمایت‌های لازم برای اکران ناسور صورت نگرفت و سبب شد تا برای ادامه کار و تولید انیمیشن امام علی(ع) با مشکل مواجه شویم و به نظر می‌رسد به فیلم‌های مذهبی آن‌چنان توجهی نمی‌شود.

وی با اشاره به این‌که این شرکت تا کنون ۱۵ هزار دقیقه انیمیشن تولید کرده است، افزود: فیلم سینمایی رستم و سهراب، ناسور، آخرین فرستاده و مستند کهن پیشه‌ها از مهمترین تولیدات مجموعه بوده است.

تهیه کننده ناسورگفت: درحال حاضر مشغول ساخت یک انیمیشن طنزوفانتزی برای کودکان هستیم امانیازاست حمایت‌های لازم انجام شود تا درراستای تولیدات انیمیشن فیلم‌هایی ازشخصیت‌هاوقهرمانان تهیه شودتاکودکان امروزبتوانند ازآنها الگوبگیرند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.