رئیس ستاد انتخابات استان همدان گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر امر برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا در استان همدان را برعهده دارند.

بیش از ۲۰ هزار نفر امر برگزاری انتخابات در همدان را برعهده دارند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد ابراهیم الهی تبار گفت:بیش از 20 هزار نفر امر برگزاری انتخابات در همدان را برعهده دارند که در شعب اخذ رأی حضور پیدا خواهند کرد.

وی بیان کرد: در انتخابات ریاست جمهوری در هر شعبه یک نفر از عوامل برگزاری انتخابات حضور پیدا خواهد کرد که باید اسامی خود را به حوزه انتخابیه اعلام کنند.

وی اظهار داشت: همچنین اگر در شورای اسلامی شهر و روستا تعداد داوطلبان در هر حوزه انتخابیه بیش از 10 نفر باشد به ازای هر 5 شعبه یک نفر باید حضور پیدا کند که در سطح شهر های استان تعداد داوطلبان بیش از 10 نفر است.

رئیس ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه از 1173 نفر داوطلب شهری 1164 نفر در عرصه رقابت حضور دارند، ابراز داشت: همچنین از 5297 نفر داوطلبان روستایی 4918 نفر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی افزود: از 25 فرآیند برگزاری انتخابات دو فرآیند در استان به صورت دستی انجام می شود و این در حالیست که در شهرهای ملایر، نهاوند،تویسرکان و اسدآباد که اعضای شورای شهر آنان 7 نفره است انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود.

الهی تبار گفت: 210 شعبه اخذ رأی در سطح 4 شهر منتخب داریم که لذا شماره کارت ملی داوطلبان در شعب اخذ رأی الزامی است.

وی با بیان اینکه 98 شعب اخذ رأی به صورت آن لاین به جامعه انتخابات متصل است، اظهار داشت: 700 دستگاه صندوق الکترونیکی و 230 دستگاه ترنتیل برای همدان تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.