عضو تیم ملی دو و میدانی کشورمان گفت: هدف نخست من ارتقا رکورد ایران در این رقابت هاست ضمن اینکه تلاش می کنم رتبه قابل قبولی را هم در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورم.

مبینی:هدفم جابجایی رکورد پرش طول ایران است/فدراسیون به درستی از ورزشکاران حمایت نمی کندریحانه مبینی در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره آخرین وضعیت خود برای حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا بیان کرد: تمرینات آماده سازی خوبی را انجام می دهم و امیدوارم بتوانم در رقابت های قهرمانی آسیا، ركورد پرتاب نیزه ايران كه سال هاست در اختیار توران شاد پور قراردارد،جابجا کنم.
 
وی افزود: هدف نخست من ارتقا رکورد ایران در این رقابت هاست ضمن اینکه تلاش می کنم رتبه قابل قبولی را هم در مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورم.
 
مبینی در ادامه خاطرنشان کرد:یکی از اهداف مدنظر من این است که بتوانم به صورت حرفه اى كار كرده و سهمیه المپیک 2020 و رقابت های جهانى را به دست آورم. البته صرفا حضور در این 2 رویداد معتبر مرا راضی نمی کند بلکه می خواهم در المپیک و مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان،حرفى براى گفتن داشته باشم.
 
پرنده کشورمان درمورد حمایت های فدراسیون دو و میدانی از خودش گفت: فدراسیون در حد توان از اردو ها حمایت کرده است و من نیز در اردوی اخیر به آمادگی بدنی خوبی زیر نظر مربیان رسیده ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار