اردبیل؛

دعوت 51 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی هندبال در اردبیل

با دعوت سرمربی تیم ملی، 51 بازیکن برای حضور در اردوی تیم ملی هندبال که در شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد، دعوت شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، برای حضور در اردوی آماده‌سازی تیم ملی هندبال، علی حبیبی مربی تیم ملی هندبال کشورمان از 51 بازیکن دعوت به عمل آورد.

این اردو اولین برنامه آماده‌سازی تیم ملی هندبال کشورمان برای حضور هرچه قوی‌تر در مسابقات قهرمانی آسیا که انتخابی مسابقات جهانی آلمان نیز خواهد بود از 27 اردیبهشت‌ماه در شهرستان مشگین‌شهر اردبیل برگزار خواهد شد.

اردوی مذکور در 2 مرحله برگزار خواهد شد و در هر مرحله تعدادی از بازیکنان جهت حضور در اردوی اولیه و آماده‌سازی تیم ملی حضور خواهند یافت.

با توجه به آب و هوای کوهستانی و خاص استان اردبیل، این منطقه از شرایط بسیار مناسبی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی و بدنسازی تیم‌های ورزشی برخوردار بوده و به همین علت در طول سال این استان میزبان بسیاری از تیم‌های ملی و باشگاهی می‌باشد.

با توجه به شرایط منطقه و تحولاتی که در زیرساخت‌های ورزشی استان اردبیل ایجاد شده است، از اردبیل به عنوان کمپ تیم‌های ملی نیز می‌توان یاد کرد.

مرحله اول اردوی تیم ملی هندبال ایران در گروه الف با حضور تعدادی از بازیکنان از 27 تا 31 اردیبهشت‌ماه در شهرستان مشگین‌شهر برگزار شده و گروه دوم نیز از 31 اردیبهشت‌ تا 4 خردادماه تمرینات خود را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.