به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به منطقه از عصر دیروز شاهد بارش‌ باران در بسیاری از نقاط استان اردبیل بودیم و به همین دلیل سازمان مدیریت بحران کشور برای اطلاع رسانی بیشتر مردم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، به دلیل ورود سامانه بارشی جدید به منطقه از عصر دیروز شاهد بارش‌ باران در بسیاری از نقاط استان اردبیل بودیم و به همین دلیل سازمان مدیریت بحران برای اطلاع رسانی بیشتر مردم اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

در اخطاریه شماره 26 سازمان مدیریت بحران کشور در خصوص احتمال جاری شدن سیلاب ناگهانی در رودخانه‌ها و مسیل‌ها در برخی از مناطق کشور از جمله استان اردبیل هشدار داده شده است.

در این اطلاعیه توصیه شده است که ضمن آمادگی کامل مردم و سازمان‌های مرتبط، هماهنگی‌های لازم برای فراهم آوردن تمهیدات لازم برای مقابله با سیل، وزش باد شدید، رعد و برق و خسارت‌های احتمالی انجام شود.

همچنین بر عدم اسکان و توقف طولانی مدت در حریم رودخانه‌ها تأکید گردیده و هماهنگی‌های لازم برای تخلیه منازل ساکنین منازل آسیب‌پذیر با همکاری نیروهای امدادی یادآوری شده است.

این سامانه ناپایدار جوی که منجر به بارش باران و وزش باد شدید در برخی از مناطق استان اردبیل گردیده است، از عصر امروز از استان اردبیل خارج خواهد شد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار