سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: با حضور هواداران در ورزشگاه آزادی و پیروزی برابر العین امارات راه قهرمانی برای ما باز می شود.

نصراله عبدالهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره نبود نورافکن و مصدومیت ابراهیمی و اینکه استقلال در دیدار با العین در خط میانی با مشکل مواجه خواهد بود یا خیر اظهار داشت: با توجه به بازیکنان حاضر در تیم، به هیچ عنوان با مشکل مواجه نمی شویم و کادر فنی برنامه ریزی خاصی را برای رفع کمبود ها در نظر خواهد گرفت. ما جدا از بازیکنانی که در تیم حضور ندارند ،22 بازیکن دیگر در اختیار داریم که از حضور آنها بهره می بریم.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه دیدار مهمی در برابر العین امارات خواهیم داشت، از هواداران می خواهم که با حضورشان در ورزشگاه بازیکنان و جوانان تیم را حمایت کنند تا آنها بتوانند از این مرحله سخت بگذرند چرا که در صورت پیروزی راه قهرمانی برای آنها باز می شود.

عبدالهی درباره تمدید قرارداد بازیکنان و همچنین حضور نورافکن در باشگاه برای تمدید قرارداد گفت: نورافکن در صورتی که مدیر برنامه هایش در ایران حضور داشته باشد به طور حتم برای تمدید قرارداد به باشگاه می رود و اما در مورد تمدید قرارداد دیگر بازیکنان هم باید بگویم مدیران به دنبال کارهای مربوط به تمدید قرارداد هستند و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال همچنین درباره جذب بازیکنان جدید و اینکه آیا استقلال در نقل و انتقالات عقب نخواهند ماند افزود: در ابتدا باید بگویم 2 بازی مهم پیش روی ماست که قرار است پس از پشت سر گذاشتن این دیدار ها اقدامات لازم برای جذب بازیکنان جدید انجام شود و اینکه استقلال به دنبال شلوغ کاری در نقل و انتقالات نیست و انشاله در فرصت مناسب درباره جذب بازیکنان جدید اقدام می کنیم و هواداران نگران نباشند و خبرهای خوبی برای آنها در راه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار