نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید از ٢٥ میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز جلوگیری کنیم که هم سرمایه داخلی است و هم تولید شغل می‌کند.

برای ایجاد ٥ میلیون شغل منابع داریم/ باید از ٢٥ میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز جلوگیری کنیم
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان پس از حضور در ساختمان سیمای سازمان صدا و سیما جهت ضبط برنامه تبلیغاتی در جمع خبرنگاران درباره وعده ایجاد ٥ میلیون شغل اظهار داشت: متاسفانه از جانب دولت یک سری شایعات مطرح می‌شود مبنی بر اینکه امکان ایجاد این حد از شغل نیست.

وی ادامه داد: متاسفانه دولت خود برنامه ششم توسعه را ابلاغ نکرد بلکه مجلس آن را ابلاغ کرد که این کار دولت خلاف قانون بود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بنده می گویم در برنامه ششم عنوان شده وقتی می خواهیم نرخ بیکاری 12.5 را به ٨ برگردانیم بدین معنی است که باید سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم که طبق برنامه ششم شدنی است.

قالیباف با اشاره به اینکه سالانه یک میلیون و ٢٠٠ نفر جویای شغل هستند و اگر دولت نتواند این میزان شغل را ایجاد کند یعنی ما زندگی همه جوانانمان را تباه کردیم، متذکر شد: پس ما باید این کار را انجام دهیم و معتقدم که می‌توانیم، چون هم روش و هم منابع آن را داریم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه وقتی در حوزه مسکن رشد ١٦- می‌شود معلوم است همه مهندسان ما بیکار می‌شوند، اظهار داشت: وقتی در حوزه کشاورزی واردات موضوع اول ما می‌شود، طبیعی است که مهندس کشاورزی بیکار می‌شود.

قالیباف خاطر نشان کرد: ما باید از ٢٥ میلیارد دلار قاچاق کالا و ارز جلوگیری کنیم که هم سرمایه داخلی است و هم تولید شغل می‌کند و البته باید سرمایه خارجی را هم جذب کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.