رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه گفت: این کلاس دوم تا ششم خرداد‌ماه جاری از سوی هیأت تنیس روی میز استان برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس مربیگری درجه 3 تنیس روی میز در کرمانشاه
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهنام اردلان گفت: استان کرمانشاه در رشته ورزشی تنیس روی میز استعدادهای فراوانی دارد.
رئیس هیأت تنیس روی میز استان کرمانشاه با اشاره به برنامه این هیأت در راستای شناسایی و پرورش این استعدادها، گفت: هیأت تنیس روی میز کرمانشاه با عنایت به لزوم توجه ویژه به استعدادیابی و پشتوانه‌سازی، از علاقمندان به یادگیری این رشته ورزشی در رده سنی پنج الی 9 سال‌( دختر و پسر) دعوت به عمل می‌آورد.
وی ادامه داد: علاقمندان این رشته ورزشی برای ثبت‌نام می‌توانند همه روزه غیر از پنج‌شنبه‌ها و ایام تعطیل از ساعت 9 الی 13 به دفتر هیأت به نشانی مجموعه ورزشی آزادی، کوچه پیشکسوتان، جنب استخر آزادی، خانه پینگ‌پنگ کرمانشاه مراجعه کنند.
اردلان از برگزاری کلاس مربیگری درجه سه تنیس روی میز ویژه آقایان و بانوان در این هیأت خبر داد و اضافه کرد: این کلاس دوم تا ششم خرداد‌ماه جاری از سوی هیأت تنیس روی میز استان برگزار می‌شود.
این مسئول هزینه شرکت در کلاس آموزش دوره یاد شده را سه میلیون و 500 هزار ریال اعلام و بیان کرد: کپی‌ شناسنامه، کارت ملی، آخرین مدرک تحصیلی، کارت مربیگری درجه سه، ریزنمرات علوم ورزشی درجه سه، بیمه  ورزشی و دو قطعه عکس سه در چهار مدارک لازم برای شرکت در این دوره آموزشی است.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.