کرمانشاه؛

کشف 63 فقره سرقت طی عملیات ضربتی پلیس کرمانشاه

جانشین فرماندهی انتظامی استان از کشف 63 فقره سرقت طی عملیات ضربتی پلیس شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت: در این عملیات 43 سارق دستگیر شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سرهنگ "علیرضا مرزبانی" گفت: با توجه به افزایش سرقت طی تعطیلات پایان هفته، با کمک کلانتری ها و پاسگاه های سطح شهرستان و ماموران یگان امداد و نیز فوریت های پلیسی110 دستگیری سارقان حرفه ای در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: بر همین اساس طی یک عملیات ضربتی 43 سارق دستگیر و 63 فقره انواع سرقت در سطح حوزه استحفاظی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: از این تعداد سرقت دو مورد مربوط به سرقت اماکن، 21 مورد مربوط به کشف خودرو سرقتی، 36 مورد مربوط به سرقت قطعات خودرو و مابقی مربوط به سایر عناوین سرقت بوده است.
سرهنگ شیرزادی با بیان اینکه طرح برخورد با سارقان به صورت مداوم در سطح شهرستان اجرا خواهد شد، گفت: از تمام توان خود به منظور کاهش آمار سرقت در سطح حوزه استحفاظی استفاده خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش یافته است، گفت: به منظور کاهش آمار سرقت در سطح شهرستان کرمانشاه علاوه بر گشت های کلانتری ها، یگان امداد و مرکز فوریت های پلیسی 110 از نگهبانان محله و پلیس های افتخاری نیز استفاده می شود.
 
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار