فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از كشف 6 هزار بسته توتون تنباکوی قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سرهنگ "داریوش محمدی" گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر قاچاق توتون تنباکو توسط افراد سودجو با استفاده از خودروهای سواری تیزرو و انتقال به استان‌های مرکزی کشور، بررسی و پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضائی، اکیپی متشکل از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان و مأموران پلیس آگاهی، اطلاعات و یگان امداد این انتظامی حین گشت‌زنی در حوزه استحفاظی و کنترل محورهای مواصلاتی، یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل کالای قاچاق را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: خودروی حامل کالای قاچاق پس از مشاهده مأموران بدون هرگونه توجهی به هشدار و فرمان ایست پلیس با سرعت زیاد از محل متواری شد اما پس از تعقیب و گریز پلیسی متوقف و راننده نیز دستگیر شد.

سرهنگ محمدی افزود: در بازرسی از خودرو تعداد 6 هزار بسته توتون تنباکوی قاچاق کشف شد که طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله مکشوفه 300 ميليون ريال برآورد شده است.

وی گفت: متهم که پیش از این سابقه اخلال در نظم عمومی، ایراد ضرب و جرح، تمرد نسبت به مأموران و مشارکت در نزاع دسته جمعی را داشته است، پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.