رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان نجف آباد گفت: 200 بازرس و سر بازرس در قالب هیات بازرسی انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا بر فرآیند اجرایی انتخابات نجف آباد در شعبه های اخذ رای در این شهرستان نظارت می کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احمدرضا جعفر زاده 'افزود: وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای امور انتخابات در زمینه های مختلف است و در روز برگزاری انتخابات، بازرسان در کنار دیگر عوامل اجرایی و نظارتی برای اخذ رای مردم در شعب حضور داشته و بر حس انجام امور نظارت می کنند.

وی اظهار کرد: هیات بازرسی انتخابات شهرستان نجف آباد به محض تشکیل و ابلاغ احکام با حساسیت و دقت لازم شروع به فعالیت کرد و فرآیند انتخاب بازرسان و سربازرسان را در دستور کار قرار داد.

رئیس هیات بازرسی انتخابات شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده برای انتخاب بازرس و سربازرسان از مجرب ترین و شایسته ترین افراد استفاده شده است.

وی گفت: وظیفه هیات بازرسی، بازرسان و سربازرسان به عنوان نماینده و بازرس وزارت کشور، نظارت بر تمام فرآیند اجرایی انتخابات واطمینان از صحت ودقت برگزاری واخذ وشمارش آرا انتخابات بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: با حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد خلق حماسه ای دیگر در تحقق و تثبیت مردم سالاری دینی باشیم.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.