مراسم وزن كشی چهار وزن اول رقابت های كشتی آزاد قهرمانی آسیا، عصر امروز در شهر دهلی نو محل برگزاری این رقابت ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نتایج وزن كشی كشتی گیران كشورمان به شرح زیر است:
در وزن ٥٧ كیلوگرم رضا اطری در دور اول به مصاف شاوتاكوف از ازبكستان می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم به مصاف برنده یوكی تاكاهاشی از ژاپن و نایسون از تایلند می رود در این وزن ١٥ كشتی گیر حضور دارند.
در وزن ٦٥ كیلوگرم میثم نصیری در دور اول به مصاف میرژان آشیروف از قزاقستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده با جرانگ از هند و حسن اف از ازبكستان می رود در این وزن ١٢ كشتی گیر وزن كشی كرده اند.
در وزن ٧٤ كیلوگرم بهمن تیموری در دور اول به مصاف مسلیم إولائف از قرقیزستان می رود و در صورت پیروزی در دور بعد به مصاف برنده گانگ از كره جنوبی و گالیمژان یوزربایف از قراقستان می رود در این وزن ١٤ كشتی گیر حضور دارند.
در وزن ٩٧ كیلوگرم حسین شهبازی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف مینوون سه او از كره جنوبی می رود و در صورت پیروزی در این دیدار در مرحله نیمه نهایی به مصاف برنده نااویا آكاگوما از ژاپن و رستم اسكندری از تاجیكستان می رود در این وزن ١٢ كشتی گیر حضور دارند.
مسابقات اوزان فوق از ساعت 9 صبح فردا (شنبه) به وقت ایران برگزار می شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار