آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه از آتش‌سوزی گسترده لوله‌های فاضلاب نیمه کاره این شهرستان خبر داد.

زبانه های آتش در انبار لوله‌های فاضلاب نیمه کاره ایذهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ قدرت‌الله سلطانی، آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه در این خصوص گفت: روز گذشته محوطه امور مشترکین آب و فاضلاب ایذه که انبار نگهداری لوله های فاضلاب نیمه کاره شهر است دچار آتش‌سوزی گسترده شد.

وی بیان داشت: در این آتش‌سوزی که به‌علت سوختن حجم انبوه علوفه فصلی خشک شده موجود در محل رخ داد تمامی وسایل و لوله‌های پلاستیکی بزرگ فاضلاب شهری را در بر گرفت، با سرعت عمل پرسنل واحد آتش نشانی شهرداری ایذه از خسارات بیش تر جانی و مالی جلوگیری بعمل آمد.

سلطانی درباره خدمات ارائه شده و تجهیزات به کارگیری شده افزود: این عملیات با بهره‌گیری از 3 دستگاه خودرو آتش‌نشانی، 1 دستگاه تانکر پشتیبانی و ۷ نفر نیروی آتش‌نشان انجام شد.

آتش‌نشانی و‌ خدمات ایمنی ایذه اظهار داشت: کار به دلیل گسترش حریق به سختی و با موفقیت به پایان انجامید که در این امر خدمت‌رسانی 1 نفر از پرسنل آتش‌نشانی دچار حرارت و دود زدگی شدید شد که در مراحل بهبودی و مساعدت حال قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: طی مدت‌های گذشته به صورت کتبی و شفاهی به مسئولان اداره آب و‌ فاضلاب هشدار رعایت اصول ایمنی داده شده بود که آخرین نامه ۱۲ اردیبهشت ماه امسال بوده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.