جودوکاران کشورمان در دومین روز از رقابت های بین المللی جودو جوانان موفق به کسب مدال طلا و برنز شدند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پیکارهای بین المللی جودو جوانان با حضور ۳۱۲ جودوکار از ۱۰ کشور در شهر چیرچیک روز گذشته آغاز شد و سهیل جمال آبادی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

در دومین روز از این مسابقات حمیدرضا ملک زاده نماینده وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم با شکست نماینده آمریکا به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی نماینده ازبکها را ایپون کرد و فینالیست شد. وی در فینال برابر نماینده کشور میزبان به میدان رفت. در دیدار فینال نیز آلیشر یوسف اف ازبک را با ایپون از پیش رو برداشت و بر سکوی قهرمانی این وزن ایستاد.

جواد مرادی نماینده وزن منفی ۸۱ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود از سد حریف از کشور میزبان عبور کرد.وی در دومین مبارزه خود نتیجه را به حریفی از قرقیزستان واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.

علی پرهیزکار نماینده وزن منهای ۱۰۰ کیلوگرم کشورمان در نخستین مبارزه خود به مصاف حریفی از کشور میزبان رفت و وی را ایپون کرد.وی در مرحله یک چهارم نهایی حریفی از ازبکستان را شکست داد. نماینده کشورمان در نیمه نهایی مغلوب جودوکار ازبک شد و در جدول شانس مجدد برای کسب نشان برنز برابر جمشید آماندالاتوف ازبک رفت و با شکست وی به مدال برنز این رقابت ها دست یافت.

قاسم باغچقی نماینده وزن منهای ۹۰ کیلوگرم کشورمان پس از استراحت در دور نخست به مصاف حریفی از ازبوستان رفت و ایپون کرد. وی در مرحله یک چهارم نهایی نماینده کشور تاجیکستان را ایپون کرد. در نیمه نهایی مغلوب جودوکار ازبک شد و در جدول شانس مجدد نتیجه را به جودوکار کشور میزبان واگذار کرد و به عنوان پنجمی این وزن رسید.

فرزین شاهباز نماینده وزن مثبت ۱۰۰ کیلوگرم در نخستین دیدار خود حریف ازبکی را ایپون کرد. وی با شکست نماینده کشور میزبان راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در مبارزه ای نزدیک مغلوب جودوکار میزبان شد و در جدول شانس مجدد با نماینده امریکا مبارزه کرد و در نهایت نتیجه را به حریف خود واگذار کرد و پنجم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار