معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت:میزان مشارکت زنان در حوزه اقتصادی با یک درصد افزایش در زمان حاضر به ۹ .۱۴ درصد رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛شهیندخت مولاوردی پنج شنبه شب در افتتاح دومین نمایشگاه توانمندی بانوان در منطقه آزاد ماکو افزود: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید از تمامی ظرفیت ها استفاده شود اما توجه به ظرفیت زنان در در دولت های گذشته مورد غفلت قرار گرفته است.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده اضافه کرد: تشکیل ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تعیین وزیر معین برای استان ها و برنامه ریزی و نظارت از جمله اقدامات انجام شده در دولت یازدهم در این مسیر بوده و تاثیر آن در اقتصاد و معیشت مردم قابل توجه است.

وی ادامه داد: جلب مشارکت زنان یکی از مهم ترین ظرفیت ها برای رسیدن به توسعه بوده و از توانمندی آنان برای تحقق اهداف توسعه و اقتصاد مقاومتی باید استفاده کرد.

شهیندخت مولاوردی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد افزایش ارتقای شاخصه مشارکت زنان در حوزه های مختلف هستیم، گفت: میزان مشارکت زنان در حوزه اقتصادی با یک درصد افزایش در زمان حاضر به 14.9 درصد رسیده است.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، نمایشگاه توانمندی های زنان شمال غرب کشور و رالی بانوان را گوشه‌ای از تلاش‌های بانوان این مرز و بوم عنوان کرد و افزود: خوشبختانه زمینه برای حضور زنان در دولت یازدهم در عرصه های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی فراهم است.
 

 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.