ارور 1009 آیفون چیست؟

نمایش متعدد خطای 1009 روی صفحه آیفون باعث کلافگی کاربران شده است.

ارور 1009 آیفون چیست؟
به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر از کاربران گوشی های آیفون باشید، حتما ارور 1009 را روی گوشی خود خود مشاهده کرده اید. ظاهر شدن این خطا به دفعات می تواند موجب کلافگی کاربران شود. برخی تصور می کنند این خطا فقط در ایران و برای کاربران ایرانی ظاهر می شود. باید گفت که این تصور اشتباه است. اما دلیل اصلی ظاهر شدن این خطا چیست؟
 
خطای 1009 به معنای محدود کردن موقت برخی از آی پی ها برای استفاده از خدمات اپل است. این خطا دلیل برای تحریم ایران نمی شود. این خطا در بسیاری از کشور ها قابل مشاهده است و در زمانی اتفاق می افتد که که اپل برای جلوگیری از حملات هکرها در سرور های خود، دسترسی آپی های مشکوک را محدود می کند که متاسفانه آی پی کشور ایران نیز در این لیست قرار میگیرد.
 
خطای 1009 زمانی به نمایش در می آید که بخواهید یک نرم افزاری در فروشگاه اپل دریافت کنید و آی پی کشوری که در آن قرار دارید جزو کشور های مجاز نباشد. پس هنگامی که شما بخواهید محتوایی از فروشگاه اپل دریافت کنید به دلیل این‌ که موقعیت مکانی شما ایران است، خطای 1009 روی گوشی شما ظاهر می شود. حتی در زمان هایی که از App Store استفاده نمی‌کنید، ممکن است با این پیغام خطای 1009 در منوی اصلی یا درون اپلیکیشن‌ها مواجه شوید که علت آن این است که شما برنامه‌ای روی آیفون دارید که از اطلاعات اپل آیدی شما استفاده می‌کند و چون مرتب در حال ارتباط با سرور های اپل است ارور 1009 نمایش داده می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار