رفت و آمد خودروها در محور ارتباطی هراز پرحجم و روان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مرکز مدیریت راه های مازندران اعلام کرد: با توجه به تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و کنترل ترافیک مرکز مدیریت راه ها، تردد خودروها در محور هراز از مسیر شمال به جنوب، ترافیک پرحجم و روان است.

رفت و آمد خودروها در محورهای چالوس، سوادکوه، کیاسر و کناره ها به صورت عادی و روان است.

براساس این گزارش از لحاظ شرایط آب و هوایی مداخلات جوی خاصی مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رییس پلیس راهور مازندران گفت: رفت و آمد همه تريلرها به استثنای حاملين مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 امروز جمعه 22 اردیبهشت از تهران به قائم شهر و بالعكس ممنوع است.

سرهنگ قدمی به اعمال محدودیت ترافیکی در محور كرج - چالوس اشاره کرد و افزود: تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج - چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

وی گفت: رفت و آمد انواع وسايل نقليه از ساعت 14 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس راه درمحل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 17 تا 23 روز جمعه 22 اردیبهشت از مرزن آباد به سمت كرج بصورت يكطرفه خواهد بود.

پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.