رئیس جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه ان‌بی‌سی نیوز، درباره اخراج بحث‌برانگیز رئیس پلیس فدرال آمریکا سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وب‌سایت ان‌بی‌سی نیوز، دونالد ترامپ – رئیس جمهور آمریکا – در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه ان‌بی‌سی گفت از جیمز کومی – رئیس برکنار شده پلیس فدرال آمریکا (اف‌ بی‌ آی) – پرسیده بود آیا به اتهام  ارتباط با روسیه تحت نظارت قرار گرفته بوده است یا خیر.

ترامپ گفت سه بار از رئیس سابق پلیس فدرال آمریکا پرسیده بود آیا وی را تحت نظر قرار داده اند یا خیر. ترامپ افزود: "او (کومی) در پاسخ گفت خیر شما تحت نظر نیستید."

وی همچنین اظهار کرد از تحقیق و بررسی کامل درباره اتهام دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حمایت می‌کند و افزود خواستار انجام تحقیقات به صورت "کاملا دقیق" است.

با این‌‎حال، بسیار عجیب است فردی که ممکن است تحت نظارت پلیس فدرال آمریکا باشد، مستقیما با رئیس پلیس فدرال تماس برقرار کند و از وی پاسخی دریافت کند. بسیاری از کارشناسان مسائل حقوقی به ان‌بی‌سی نیوز اعلام کرده اند اقدام رئیس جمهور آمریکا نابجا بوده است.

ترامپ در پایان این مصاحبه گفت: "من هیچ سرمایه‌گذاری در روسیه انجام نداده ام، هیچ سرمایه‌گذاری. من در روسیه ملک ندارم. بسیاری از مردم فکر می‌کنند من در مسکو ساختمان‌های اداری دارم. من در روسیه ملک ندارم و من از هر جهت مطابق قوانین رفتار کرده ام."


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار