داور بازنشسته کشورمان گفت: به خاطر مصدومیتی که داشتم با همفکری پزشکان به این نتیجه رسیدم که دیگر داوری را کنار بگذارم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ البرز حاجی‌پور داور بازنشسته کشورمان در خصوص خداحافظی‌اش از داوری فوتبال اظهار داشت: با وجود خداحافظی، همچنان در کنار ورزشکاران، مربیان، داوران و دست‌اندرکاران این رشته هستم و خوشحالم که خداحافظی‌ام با این روز همراه بوده و داوری را به این شکل به پایان رساندم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ارتباط مصدومیتش و کناره گیری از داوری بیان کرد: بله، همین‌طور است، دو سال بود که تلاش کردم با فیزیوتراپی و حتی عمل لیزری بهتر شوم، اما چون بهتر نشدم، با همفکری پزشکان به این نتیجه رسیدیم که داوری را کنار بگذارم و با خاطره خوب خداحافظی کنم.

حاجی پور در مورد شرایط داوران و شخص خودش گفت: واقعیت این است که در شهرستان کوچکی زندگی می‌کردم و سختی های زیادی کشیدم، اما لذتش این بود که از آن شهرستان کوچک به اینجا رسیدم. از شهر کوچک لالی خوزستان به اینجا رسیدم و حتی در ایاب‌و ذهاب هم مشکل داشتم و یادم است برخی اوقات بعد از قضاوت، 4، 5 صبح به خانه می‌رسیدم.

داور بازنشسته کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: رفته رفته مشکلات حل شد، تمام انگیزه‌ام این بود که خوشحالی مردم شهرم را ببینم، چون عاشق آنها بودم، با دعای آنها روزهای سخت را تحمل کردم. خوشحالم در پایان دوران داوری هم پیش آنها هستم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار