پرتابگر چکش کشورمان گفت: هرچند رکورد ملی ایران در اختیارم است اما می خواهم این رکورد را در رقابت های کشورهای اسلامی جا به جا کنم.

امینه کشيرى در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی اظهار داشت: از آمادگی صد در صدی براى  حضور در این مسابقات برخوردارم و اميدوارم خدا کمکم کند تا بتوانم باز هم ركورد ملى پرتاب چکش ایران را جابجا کنم.
 
وی درباره رقیبانش در این رقابت ها گفت: از رقيب هايم شناخت كافى دارم و البته احتمال دارد برخی از آن ها در مسابقات کشورهای اسلامی شرکت نکنند.
 
پرتابگر چکش کشورمان در مورد اینکه آیا در این مسابقات مدالی کسب خواهد کرد یا خیر،بیان کرد :از حالا نمى توان درباره کسب مدال حرفی زد،زیرا بدن های ورزشكاران با هم فرق دارند.جدا از این مسائل با توجه به سختی هایی که سید صادق حسینی، مربی من برای من کشیده توانستم به اين مسابقات اعزام شوم و امیدوارم بتوانم با کسب نتیجه ای خوب جواب زحمات وی را بدهم.  
 
کشیری در پایان درباره عملکرد كيهانى در فدراسیون دو و میدانی تصریح کرد:خوشبختانه از زمانی که كيهانى به فدراسیون آمده، حمايت های خوبی را از ورزشکاران انجام داده است و با اعزام کردن، سحرضیایی، سپیده توکلی، فرزانه فصیحی و من به بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نشان داد به ورزشکاران خانم هم توجه ویژه ای دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار