رئیس هیأت بازرسی انتخابات استان گفت: هزار و ۳۰۰ سربازرس و بارزس روند برگزاری انتخابات را در هزار و ۱۰۸ شعبه رأی در سطح استان رصد می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛  منوچهر حبیبی افزود: هیأت بازرسی انتخابات استان به عنوان ابزار نظارتی وزارت کشور در جریان برگزاری انتخابات است که به منظور حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به‌موقع وظایف از سوی مجریان انتخابات تشکیل شده است.
 
وی تأکید کرد: هیأت مرکزی بازرسی انتخابات در وزارت کشور مستقر است و هیأت‌های بازرسی استان نیز با ۵ نفر عضو و هیأت‌های بازرسی شهرستان با ۳ نفر عضو تشکیل شده است.
 
حبیبی  افزود: در همه شعب اخذ رأی در انتخابات آتی، یک بازرس مستقر می‌شود و برای هر ۱۵ شعبه در سطح استان قزوین نیز یک سربازرس تعیین شده است.
 
رییس هیأت بازرسی انتخابات استان افزود: آموزش‌های لازم برای سربازرس و بازرسان برگزار شده است و هیأت‌های بازرسی شهرستان‌ها نیز به تجهیزات کامل برای رصد روند انتخابات مجهز شده اند.
 
وی اضافه کرد: همه بازرسان باید ضمن اجرای قوانین و رعایت اصل بیطرفی، بر نحوه صحیح برگزاری انتخابات از آغاز زمان رای گیری تا پایان شمارش آرا نظارت جدی و کنترل دقیق داشته باشند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.