امشب در 166 مسجد تهران شاهد برگزاری احیای شب نیمه شعبان خواهیم بود.

همزمان با برگزاری اعیاد شعبانیه و میلاد حضرت بقیه الله اعظم (عج)، حجت الاسلام مرتضی عباسیان مدیر بنیاد مهدی موعود تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص برپایی جشنی بزرگ به همین مناسبت گفت: هم اکنون در 166 مسجد تهران در تدارک برگزاری احیای شب نیمه شعبان هستیم و در دو مسجد تهران، طی دو روز مراسم اعتکاف را خواهیم داشت.

وی در ادامه بیان کرد: امروز نیز جشن شکوفایی مهدوی را با حضور کودکان 3 تا 6 سال در مهدیه بزرگ تهران به همت و همکاری برادران سپاه، مهد کودک ها و خانه های قرآنی برگزار خواهیم کرد.

مدیر بنیاد مهدی موعود استان تهران درخصوص هدف از برپایی جشن شکوفایی اظهار داشت: ما از سال 93 با توجه به روایت امام صادق (ع) که می‌فرمایند: «شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شاد و در غم ما اندوهگین هستند» و همچنین با هدف اینکه همایشی را به بزرگی مراسم شیرخوارگان حسینی در اعیاد شعبانیه داشته باشیم، برگزار می‌کنیم.

وی پیرامون دیگر برنامه‌های این جشن بزرگ مهدوی عنوان کرد: غیر از موارد فوق، با محوریت ترویج فرهنگ مهدویت، ارسال مبلغینی را به سراسر شهر تهران و همچنین حومه این استان داریم و در ایوان انتظار میدان ولیعصر (عج) نمایشگاهی را برپا کرده ایم.

حجت الاسلام عباسیان ادامه داد: ما در ایوان انتظار با برپایی نمایشگاه سعی کرده‌ایم که در قالب غرفه‌های پرسش و پاسخ، فروش و معرفی محصولات فرهنگی  مهدوی، به مهدی شناسی و بررسی فرقه های انحرافی و نوظهور بپردازیم.

گفتنی است؛ ایوان انتظار از چهارشنبه 20  تا 22 جمعه  اردیبهشت ماه از ساعت 16 تا 20 هر شب میزبان منتظران ظهور خواهد بود.
 
 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار