اتاق فکر دائمی دانشگاه مازندران و اداره کل گردشگری استان تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران از تشکیل اتاق فکر دایمی در زمینه توسعه گردشگری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان و دانشگاه مازندران خبر داد.

وی از امضای این تفاهمنامه به عنوان یکی از نتایج مثبت برگزاری نشست تخصصی وضعیت بوم گردی در راستای توسعه گردشگری در روستاهای مازندران یاد کرد و افزود: براساس این تفاهم نامه نیازهای علمی و اجرایی استان در زمینه گردشگری با همکاری بخش پژوهش معاونت گردشگری و گروه گردشگری دانشگاه مازندران مرتفع شده و معضلات و مشکلات به صورت علمی- تحقیقاتی پیگیری خواهد شد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری مازندران تدوین و اجرای طرح های علمی و پژوهشی، پروژه های مطالعاتی، برگزاری کارگاه های آموزشی، نشست ها، همایش ها و جشنواره ها و تدوین و تالیف کتاب، مجلات علمی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را از جمله محورهای این تفاهمنامه برشمرد و گفت: برگزاری کرسی های علمی و انجام پایان نامه های تحصیلات تکمیلی نیز با همکاری واحد پژوهش معاونت گردشگری و گروه گردشگری دانشگاه مازندران انجام می شود.

مهران حسنی افزود: تعریف موضوعات پژوهشی-کاربردی، راه اندازی دوره های تخصصی و تسهیل در بهره برداری از امکانات کتابخانه ای و علمی پژوهشی از جمله تعهدات دانشگاه مازندران براساس این تفاهم نامه است .

وی حمایت معنوی از پایان نامه های تحصیلی در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری ، اعلام موانع و مشکلات توسعه صنعت گردشگری به منظور مشارکت در ارائه راهکارهای علمی از جمله مهمترین تعهدات این اداره کل براساس این تفاهم نامه ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم از این پس با وجود نیروهای اجرایی و پژوهشی در کنار هم شاهد رشد روز به روز گردشگری و کاهش مشکلات جاری باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار