رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : در سال گذشته در این استان ۱۰۰۰ میلیارد تومان تفاهم‌نامه در بخش‌های مختلف کشاورزی منعقد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید حسن میرعماد رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت : کار خوبی که سال گذشته در استان انجام شد جذب سرمایه‌گذار در بخش کشاورزی بود.

وی افزود: بخش عمده‌ای از این عملیات اجرایی این تفاهم‌نامه در استان آغازشده و پیش‌بینی می‌شود اگر حتی 50 درصد این تفاهم‌نامه‌ها نیز تحقق پیدا کند در بخش کشاورزی استان سمنان گامی روبه‌جلو صورت گرفته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به نام‌گذاری شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال» گفت: برنامه‌های تحقق شعار سال در بخش کشاورزی استان سمنان تدوین‌شده و در کارگروه اقتصادی استان نیز به تصویب رسیده است.

میرعماد با اشاره به دستاوردهای این سازمان در بخش اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اظهار داشت: در سال گذشته در اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی این سازمان جزو اولین دستگاه‌هایی بود که تا حدودی به اهدافی که در برنامه اقتصاد مقاومتی پیش‌بینی‌شده بود چه ازنظر اشتغال و چه ازنظر اهداف دست‌یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان به برخی از ظرفیت‌های استان سمنان در بخش کشاورزی اشاره کرد و افزود: استان سمنان به‌رغم کمبود منابع آبی ظرفیت‌های مهمی در بخش کشاورزی دارد و در سال گذشته حدود 9٫4 درصد افزایش تولید در بخش کشاورزی در استان محقق شد.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.