دفتر دانشگاه شیراز در دانشگاه صنعتی درسدن آلمان راه اندازی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ ابراهیم گشتاسبی راد سرپرست دانشگاه شیراز که در قالب هیأت علمی- دانشگاهی ایران به کشور آلمان سفر کرده بود گفت: این دفتر با هدف معرفی پژوهشکده‌ها و مراکز پژوهشی دانشگاه شیراز به دانشگاه صنعتی، درسدن آلمان راه اندازی شده است.

 
وی افزود: انجام پژوهش‌های مشترک، استفاده از امکانات ویدئو کنفرانس با هدف استفاده از دانش اساتید آلمانی، و دسترسی اساتید به دانش روز جهان با کاربری مشترک برای هر دو دستگاه افتتاح شده است.
 
سرپرست دانشگاه شیراز تصریح کرد: به زودی دفتر همکاری مشترک دانشگاه شیراز و دانشگاه صنعتی در سدن آلمان، در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز گشایش می‌یابد.
 
گشتاسبی راد گفت: دانشگاه شیراز با هشت دانشگاه و موسسه تحقیقاتی آلمانی دارای تفاهم نامه همکاری مشترک است و در سفر اخیر با توجه به معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های دانشگاه شیراز، مذاکراتی درخصوص امضای تفاهم نامه مشترک میان دانشگاه شیراز و دانشگاه بُن کشور آلمان انجام شد.
 
وی بیان کرد: از سوی دانشگاه شیراز، پیشنهاد برنامه سه جانبه اعطای بورسیه تحصیلی به دانشجویان مسلمان غیرایرانی برای تحصیل در دانشگاه شیراز در مقطع تحصیلات تکمیلی ارائه و مورد استقبال مسئولان موسسه DAAD قرار گرفت.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار