افزایش مبلغ ودیعه گذاری حج تمتع 96 امروز آخرین مهلت است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛محمدباقر قاصری مدیر حج و زیارت استان گفت : ثبت نام در کاروان های حج تمتع سال 1396 در هفته پایانی افزایش مبلغ ودیعه گذاری حج تمتع 96 آینده آغاز می شود و در مرحله اول فقط افرادی مجاز به ثبت نام در کاروان ها هستند که افزایش ودیعه گذاری تا سقف 10 میلیون تومان را انجام داده و قبض آن را در هنگام ثبت نام ارائه کنند.

وی افزود : زائران فقط تا امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت مهلت مراجعه به شعب بانک ملی و انجام مرحله اول ثبت نام ( تکمیل ودیعه گذاری ) را دارند.

قاصری تصریح کرد : انجام مرحله بعدی ثبت نام برای افرادی که موفق به تکمیل ودیعه گذاری تا سقف 10 میلیون تومان نشوند، منوط به وجود ظرفیت خالی در کاروان های اعلامی است.

وی اظهار کرد : مشخصات مدیران کاروان ها، مبلغ هزینه سفر و گروه های مدینه قبل و مدینه بعد، در سایت حج و زیارت خراسان شمالی به نشانیnk.haj.ir در دسترس متقاضیان قرار دارد.

مدیر حج و زیارت استان گفت: متقاضیان پس از ودیعه گذاری، از ساعت 9 صبح یکشنبه 24اردیبهشت به مدت پنج روز مهلت دارند به کاروان ها مراجعه و مراحل ثبت نام را تکمیل کنند.

وی با اشاره به ثبت نام غیر حضوری، با مراجعه به سایت haj96.haj.ir عنوان کرد : در صورت مراجعه نکردن متقاضیان، همه دارندگان اسناد ودیعه گذاری تا 30 آبان 85 می توانند از ساعت 9 صبح شنبه، سی ام اردیبهشت، تا تکمیل ظرفیت کاروان ها برای ثبت نام اقدام کنند.

قاصری گذرنامه معتبر تا پنج اسفند 96 را از الزامات حجاج امسال اعلام و تصریح کرد : برابر هماهنگی ها، 12میلیون ریال از مبلغ پرداختیِ افرادی که ودیعه گذاری تا سقف 10 میلیون تومان را تا امروز انجام دادند، کسر خواهد شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.