جیمز کومی: ترامپ دیوانه است و حالت طبیعی ندارد!

رئیس برکنار شده اف‌بی‌آی، در زمان مطرح شدن ادعای شنود مکالمات ترامپ از سوی اوباما، رئیس‌جمهور آمریکا را فردی غیرطبیعی و دیوانه توصیف کرده بود.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری دیلی میل؛ "جیمز کومی"، رئیس سابق و برکنار شده اف‌بی‌آی، هنگامیکه "دونالد ترامپ"، رئیس جمهور آمریکا، مدعی شده بود مکالمات تلفنی وی از سوی "باراک اوباما"، رئیس جمهور پیشین، شنود شده، به همکارانش گفته بود وی فردی دیوانه است و حالت طبیعی ندارد!

ادعای شنود مکالمات تلفنی ترامپ از سوی اوباما در ماه مارس مطرح شد و جیمز کومی در همان زمان نیز تعجب خود را از شنیدن چنین ادعایی آشکار کرده بود. وقتی جیمز کومی رسما اعلام کرد مدارک کافی برای اثبات ادعای شنود مکالمات ترامپ وجود ندارد، رئیس جمهور آمریکا به شدت از وی عصبانی شد. ترامپ در توضیح تصمیم خود برای اخراج کومی گفت: او کارش را به درستی انجام نمی‌داد.

پس از ماجرای رد ادعای شنود مکالمات تلفنی ترامپ از سوی اوباما، جیمز کومی خواستار انجام تحقیقات بیشتر درمورد ارتباط مقامات روسیه با تیم انتخاباتی ترامپ شد که احتمالا همین موضوع بعدها به سند اخراج وی تبدیل شد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار