فرماندار شهرستان ویژه میانه با بیان اینکه ارتباط معلم و دانش آموز از زیباترین ارتباط هاست، افزود: ثمره ارتباط معلم و دانش آموز باید علم و ایمان باشد.

ثمره ارتباط معلم و دانش آموز باید علم و ایمان باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حمید شکری در آیین گرامیداشت مقام شامخ معلم و تجلیل از فرهنگیان نمونه و بازنشسته بخش کندوان؛ اظهارکرد: علم انسان را دانا و توانمند کرده و ایمان آفریننده عشق و محبت است.
وی با اشاره به جایگاه معنوی و ارزشی معلمان در جامعه، گفت: این قشر از جامعه مورد اعتماد و اطمینان مردم هستند.
شکری؛ ایجاد اعتماد به نفس، استقامت و پایداری، اعتقاد و ایمان را از درس های مهم در راستای هویت بخشی به فرزندان و جوانان عنوان کرد و افزود: این درس های مهم زندگی باید در کنار علم آموزی و حرفه آموزی از سوی معلمان ارائه شود.
وی ادامه داد: این سرمایه های ایجاد شده در فرد زمینه ساز سرمایه های اجتماعی از جمله عشق، علاقه و احترام به یکدیگر شده و مسئولیت پذیری در افراد را افزایش می دهد. 
وی ، مسئولیت پذیری را زمینه ساز ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی خواند و گفت: خوشبختانه شهرستان میانه شهری است که ایثار و فداکاری در آن موج زده و انسان های بزرگی همچون دهقان فداکار، خلبان فداکار و بسیاری از ایثارگران در آن پرورش یافته اند و در این خصوص شاهد راه اندازی دبیرخانه دائمی بنیاد ایثار و فداکاری در میانه به نام دهقان فداکار خواهیم بود.
انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.