نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر مدافع آزادی بودید دستور فیلتر کردن سایت ملی کار را نمی‌دادید و سایت دیگری برای خودتان به عنوان کارورزی بالا نمی‌آوردید، این دزدی آشکار است.

فیلتر سایت ملی کارانه و ایجاد سایت کارورزی سرقت آشکار است/امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیمبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در همایش جهادگران اظهار داشت:افراد جهادی با بصیرت هستند که در هر مقطعی که مردم و میهن اسلامی‌مان به آنان نیاز شده خارج از سیستم‌های اداری به صورت عناصر داوطلب و با ایمان پا به عرصه گذاشته‌اند و دغدغه مردم را بر طرف کرده‌اند.

وی ادامه داد: در ابتدای سال ۵۸ نیاز کشور پیشرفت و تحول اقتصادی بود که جوانان پا در این عرصه گذاشتند.

قالیباف تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس مجدداً جوانان ایران اسلامی به صحنه دفاع آمدند امروز نیز با بحرانی اقتصادی مواجهه ایم و باید مشکلات را با کمک شما جوانان حل و فصل کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متأسفانه محرومین و مستضعفین در مناطق محروم مورد بی‌مهری قرار گرفته‌اند دوباره شما عزیزان جهادی، کمک به آنان را انتخاب کردید و در عرصه خدمت به مردم حضور پیدا می‌کنید.

قالیباف افزود: امروز بدون شک مهم‌ترین بحران کشور بیکاری، گرانی و فقر است همگان باید برای محرومیت زدایی، ایجاد اشتغال و مبارزه با گرانی بسیج شویم.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های نیروهای جهادی و جوانان پرنشاط کار با اخلاص است و اینکه آ‌نان هرگز به حاشیه نمی‌روند و در متن باقی می‌مانند در این ایام ما در آستانه یک انتخاب بزرگ برای مدیریت اجرایی کشور هستیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه متأسفانه حرف‌هایی زده می‌شود که در مسیر اصلی دغدغه مردم نیست،‌ ادامه داد: امروز باید حواسمان باشد و در کنار فعالیت‌های جهادی یک مأموریت جهادی دیگر در این مقطع داریم.

قالیباف تصریح کرد: خودم از بیان این موضوع بسیار ناراحتم، رئیس جمهور ما در مقابل مردم به صورت صریح اظهارات دروغ بیان می‌کند ما امروز نیازمند جهاد ضد دروغ هم هستیم.

وی ادامه داد: باید حواسمان باشد که به دام فریب آنان نیفتیم دغدغه ما دغدغه مردم است نه ما و نه کسان دیگری مخالف آزادی نیستیم مگر پیاده‌رو حمام زنانه و مردانه است که دیوار بکشیم، حرف‌هایی بزنید که در خلوت خودتان، به خودتان نخندید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه آقای روحانی وعده ایجاد ۴ میلیون شغل را به مردم داد، گفت: امروز باید به مردم توضیح بدهید چرا وعده‌هایتان را عملی نکردید، شما آقای روحانی اگر مدافع آزادی بودید چرا نتوانستید به تعهداتتان عمل کنید.

قالیباف اظهار داشت: در روزها و ماه‌های آخر دولت به یاد ایجاد شغل و بیکاری مردم افتاده‌اید اگر مدافع آزادی بودید دستور فیلتر سامانه ملی کار را نمی‌دادید و آمدید سایت دیگری به عنوان کارورزی برای خودتان ایجاد کردید این تقلبی آشکار است.

وی ادامه داد: جناب آقای روحانی تحمل خود را بالا ببرید، شما دائماً می‌گویید ما نداریم، نمی‌شود و نمی‌توانیم ولی حداقل یک ماه تحمل کنید که ما می‌گوییم هم داریم،‌هم می‌شود و هم می‌توانیم چرا که تحمل عین آزادی و عدالت است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: کسانی که تا دیروز خودشان جزو تندروها بودند و هستند امروز مدافع آزادی شده‌اند.

قالیباف اظهار داشت: ما نمی‌توانیم به خاطر شما چشم از واقعیت‌های تلخی که دولت تان درست کرده ببندیم ،ما نمی‌توانیم واقعیت‌های تلخی را که ۴ درصدی‌ها بر ملت تحمیل کردند، بیان نکنیم.

وی بیان داشت: جناب آقای روحانی از شما خواهش می‌کنم صبر و تحمل کنید و به جای عوام فریبی و حرف‌های حاشیه‌ای به مردم بگویید در این چهار سال برای آنان چه کرده‌اید به کدام یک از وعده‌هایتان عمل کردید.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شما یک روز با صراحت گفتید ما در صد روز تحول اقتصادی ایجاد می‌کنیم اما امروز مردم از شما می‌شنوند که می‌گویید این مشکلات در صد سال هم حل نخواهد شد.

قالیباف با بیان اینکه مردم دولت مردم به جای حرف، کار و به جای شعار عمل را برای خدمت به مردم به کار می‌گیرد، ادامه داد: ما وعده ایجاد ۵ میلیون شغل را به مردم دادیم و با کمک همین دوستان جهادی‌مان یک میلیون و ۲۰۰ هزار شغل را در مناطق محروم و در روستاها ایجاد می‌کنیم.
 
وی تأکید کرد: ما این کار را نه به سبک اداری بلکه با رفتارهای جهادی و در قرارگاه‌های جهادی و با توان جوانان ایران زمین انجام خواهیم داد.

قالیباف به وعده سه برابر کردن یارانه نیازمندان اشاره کرد و گفت: متأسفانه افرادی در حاشیه شهرها زندگی می‌کنند که پول نانشان را قرض می‌گیرند تا شکم خانواده‌شان را سیر کنند.

وی گفت: افرادی که به دلیل تعطیل شدن کارخانه‌ها بیکار شده‌اند تا زمان پیدا شدن شغلی مناسب ماهانه ۲۵۰ هزار تومان کارانه از دولت دریافت خواهند کرد، ما متعهدیم تا با پایان دادن به دولت ۴ درصدی‌ها بتوانیم به اهدافی که در ۱۲ فروردین سال ۵۸ با امام مهربانی‌ها عهد بستیم عمل کنیم.

قالیباف خاطرنشان کرد: ما در یک دوره چهار ساله امید و نشاط را به جامعه برمی‌گردانیم و با مهار کردن مشکلات اقتصادی کشور را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهیم.
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۸ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶
واقعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
احسنت درود بر قالیباف و رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶
درود بر مرد عمل.