دومین جشنواره فیلم منطقه ای رامسر با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اعلام کرد ، انجمن فیلم سازان شمال کشور به جهت رشد و توسعه فیلم سازی و ترغیب هنرمندان جوان از تولید ۱۰ اثر فیلم کوتاه حمایت خواهد کرد.

در این جشنواره دیپلم افتخار به همراه ۱۰ میلیون ریال کمک هزینه ساخت فیلم از طرف انجمن فیلم سازان شمال کشور به نیما تابنده برای فیلم آییل فیلم برتر جشنواره اهدا شد.

با توجه به درخواست فیلم سازان رامسر و موافقت انجمن فیلمسازان شمال کشور نمایندگی انجمن فیلم سازان در رامسر فعالیت فعایت خود را آغاز خواهند کرد.

در بخش کارگردانی تندیس و جایزه نخست جشنواره به شاهین خبری کارگردان فیلم نیست و لوح نقدیر و جایزه دوم جشنواره به آرش میرزاخانی کارگردان فیلم مرگشان را می بینند و در بخش تدوین تندیس و جایزه نخست جشنواره به حمید پروانه تدوینگر فیلم ته سیگار روشن و لوح نقدیر و جایزه دوم جشنواره به نواب محمودی تدوینگر فیلم نوبت عاشقی اهدا شد.

در بخش تصویربرداری تندیس و جایزه نخست جشنواره را سعید شیروانی تصویر بردار فیلم مثل زندگی من و لوح نقدیر و جایزه دوم جشنواره را صالح ناظری و هومن حدادی تصویر برداران فیلم صالحه کسب کردند.

در بخش فیلم نامه تندیس و جایزه نخست جشنواره را نیما تابنده فیلم نامه نویس فیلم آییل و لوح تقدیر و جایزه دوم جشنواره را عیسی بابایی فیلم نامه نویس فیلم شمعدانی به خود اختصاص داده و در بخش مستند تندیس و جایزه نخست جشنواره به محمود ناظری فیلم مستند صالحه و در بخش انیمیش تندیس و جایزه نخست به محمد رضا عابدی کارگردان فیلم خوره اهدا شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.